5 Simple Techniques For دیوار خزه ای

Wiki Article

سبک سلطنتی هالیوود یکی از نامحدودترین (ازنظر زمانی) و درعین‌حال جذاب‌ترین سبک‌های طراحی داخلی است که به‌خوبی با عناصر هنر دکو و سیاه‌وسفیدهای براق ادغام‌شده است.

اجسام و ابزاری که به تنهایی نوع سبک طراحی دکوراسیون شما را بازگو خواهند کرد و نیازی به برچسب زدن برای نشان دادن کار شما نیست. نشیمن کلاسیک برای تبدیل شدن به یک خانه مدرن یا یک دکوراسیون مدرن کار سختی پیش رو دارد؛ چرا که باید از تمامی ویژگی‌هایی که به خود می‌بیند بگذرد و با تغییراتی گسترده رو به رو شود. دیوارها نیاز به تغییر دارند و کفپوش‌ها نیز باید تعویض شوند و لوازم خانه به کل دچار تحول گردند.

پالت رنگی ساحلی رایج شامل طیف‌های آبی روشن و سبزهای برگرفته از اقیانوس همراه با کرم‌ها و رنگ‌های خنثی برای ظاهری زیبا و آرامش‌بخش است.

لامپ‌های جزیره‌ای که امروز به وفور در آشپزخانه‌ها یافت می‌شود از مواردی است که نمایی مدرن در آشپزخانه به وجود می‌آورد، هر چند این اثر کم و کمرنگ باشد. همچنین نورهای مخفی که در زیر کابینت‌ها یا بر روی سقف آن‌ها تعبیه می‌شوند و یا نورهایی که در قسمت سقف و ????????? ???? ??? ?? ???? به صورت تخت روشنایی می‌تابند از جمله پیشرفت‌هایی است که در این فضا صورت گرفته است.

نکته‌ی قابل‌توجه در این بخش سادگی اتاق‌ها و استفاده از پارچه‌های بدون طرح و دکوری‌هایی با کاربرد دوگانه است.

تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید زندگی کنید. تصمیم‌گیری این بخش عامل تعیین‌کننده‌ای برای قدم‌های بعدی شماست و هیچ جواب درست یا غلطی وجود ندارد.

شابی شیک پس از محبوبیت بسیار در اواسط دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ به‌عنوان یکی از برترین سبک‌های طراحی داخلی، با اتهام به اینکه دکوراسیون قدیمی و متعلق به خانه‌ی مادربزرگ‌هاست (که کاملاً اشتباه بود) این سبک درنهایت نادیده گرفته شد.

ویژگی سرویس خواب نوزاد

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید ترکیب درست رنگ‌ها و الگوها است.

خانه » دکوراسیون و نما » دکوراسیون مدرن چیست ؟ ویژگی ها و خصوصیات خانه مدرن

به طوری که هر گاه به یک دکور مدرن نگاه کنید، هیچ تابنده مستقیمی به چشم نمی‌خورد و نورهای سفید و بسیار روشن در آن به وفور مشخص هستند.

هدف چیدن قسمت نشیمن به‌طوری است که تا حد ممکن شبیه یک سینما باشد.

در بخش مصالح ساختمانی سنگ‌های مرمر سفید یا سیاه به شدت چشم نواز بوده و علاوه بر لوکس نشان دادن محیط باعث ایجاد یک طراز کیفی بالا در خانه خواهند شد. سنگ‌های ساده و سفید در کف خانه معمولاً با لوازم شیشه‌ای به خوبی سِت می‌شوند. انعکاس نور یا نباید در خانه پدید بیایید یا باید به صورت گسترده‌ای خانه را شامل شود.

عکس دکوراسیون منزل قسمت پذیرایی با مبلمان کرمی در تهران شرکت رامسین

Report this wiki page